Veel gestelde vragen

Hieronder geven we antwoord op de meest gestelde vragen met betrekking tot uw online bestelling en uw aankoop in onze winkel. 

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We doen ons uiterste best om alle bestellingen die u voor 15:00 uur plaats dezelfde dag nog te verzenden. U heeft de items dan vaak de volgende dag in huis. Bestelt u op zaterdag of zondag dan wordt uw bestelling op maandag aan de post aangeboden. Nadat uw bestelling is aangemeld bij ons postbedrijf ontvangt u een track & trace code om uw bestelling te volgen. Een bestelling binnen Nederland wordt binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

 

Is verzending gratis?
Ja, verzending binnen de E.U. is gratis. Wereldwijd betaalt u geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 200,-. Alleen tijdens onze SALE periode worden er verzendkosten berekend. Klik hier voor meer informatie.  

 

Ik wil iets retour sturen, wat moet ik doen?
Klik hier om te lezen wat u moet doen als u een product aan ons retour wilt sturen.

 

Staat jullie hele collectie online?
Wij doen ons uiterste best om zo veel mogelijk van onze collectie online te presenteren. Het kan voorkomen dat unieke items niet online staan. Bent u op zoek naar een speciaal item van een merk dat we verkopen en ziet u het niet online? Neem dan contact op met onze winkel (040-2446326) om te informeren of we het in onze winkel op voorraad hebben.

 

Staat de voorraad van de outlet ook online?
Helaas is de voorraad van onze outlet niet online te vinden. Bezoek onze outlet op woensdag t/m vrijdag tussen 11:00 uur en 17:00 uur aan de Bakkerstraat in Eindhoven.

 

Welke betaalopties hebben jullie?
In onze webshop kunt u betalen met iDeal of creditcard (Visa en MasterCard, uitgezonderd AmEx). In onze winkel kunt u met alle betaalpassen (credit en debit inclusief AmEx)betalen en uiteraard contant. U kunt in onze winkel ook afrekenen met Artishock cadeaubonnen. Artishock berekent geen extra kosten voor een specifieke betaalwijze. De prijs die u ziet in uw winkelmandje is de prijs die wordt gehanteerd bij het afrekenen.

 

Kan ik tax free kopen bij Artishock?
Ja, dat kan. Vraag bij het afrekenen naar een tax free douaneformulier. Online bestellingen kunnen niet tax-free worden verzonden.

 

Welke maat moet ik bestellen?
Bij elk item staat aangegeven wat de pasvorm is. Komt u er niet uit met internationale maten? Klik dan hier om onze maattabel te bekijken of bel even met onze winkel voor advies 040-2446326.

 

Waar is jullie winkel gevestigd?
Onze winkel is al 25 jaar gevestigd in de Hooghuisstraat in Eindhoven. Klik hier voor een routebeschrijving naar onze winkel.

 

Krijgen jullie van een bepaald merk een bepaald item binnen?
Mocht u een afbeelding of een artikelnummer hebben van een specifiek item waar u naar op zoek bent, neem dan contact met ons op. Een van onze medewerkers kijkt graag voor u of we dit artikel binnen krijgen of op voorraad hebben.  

 

Kan ik items in de winkel terugbrengen die ik online heb gekocht?
Ja, dat kan. Neemt u in dat geval het volgende mee; uw aankoop bon, uw order die u via de mail heeft ontvangen en een ingevuld retourformulier. Zorg ervoor dat het authenticiteitslabel aan het kledingstuk is aangehecht evenals alle tags en kaartjes.

 

Ik ben het retourformulier kwijt, wat nu?
Klik hier om het formulier te bekijken, te downloaden of uit te printen.

 

Mijn maat is uitverkocht of staat er niet bij, krijgen jullie deze nog binnen?
Van sommige producten ontvangen we niet de gehele maatserie in één keer. Het kan voorkomen dat een maat later wordt geleverd. Neem contact op met de winkel om te informeren of uw maat nog binnenkomt of dat we hem voor u kunnen bijbestellen.

 

Mijn betaling lukt niet, wat nu?
Mocht u problemen ondervinden met uw betaling, vul dan het contactformulier in (klik hier) en beschrijf zo nauwkeurig mogelijk wat er niet lukt. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om te kijken wat er mis gaat.

 

Kunnen jullie een kledingstuk voor mij reserveren?
Neem hiervoor contact op met onze winkel via 040-2446326.

 

Waar kan ik parkeren als ik naar jullie winkel kom?
U kunt het dichtste bij parkeren op het luciferterrein of P1 Hooghuis. Klik hier voor een routebeschrijving.

 

Een gekocht item is kapot, wat moet ik doen?
Wat vervelend om te horen dat een item kapot is gegaan. Neem contact op met onze winkel via 040-2446326. Een van onze medewerkers bespreekt met u de opties.

 

Wat zijn jullie openingstijden?
Onze winkel is 7 dagen per week geopend. Feestdagen zijn wij gesloten. Klik hier om al onze openingstijden te bekijken.

 

Ik vertegenwoordig een merk dat voor jullie interessant kan zijn, waar kan ik dat melden?
U kunt dit kenbaar maken via info@artishock.nl.

 

Ik wil geen post meer van jullie ontvangen, hoe maak ik dit kenbaar?
Stuur een e-mail naar geenpost@artishock.nl en wij verwijderen uw adresgegevens uit ons adresbestand.

 

Staat uw vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail aan info@artishock.nl en wij beantwoorden hem graag! Of contacteer ons via Facebook messenger: m.me/artishockfashion